Jouw administratie in goede handen

 

Wij nemen jouw administratieve rompslomp geheel of gedeeltelijk van je over zodat je meer tijd krijgt voor wat écht belangrijk is: je klantenportefeuille verder ontwikkelen, nauw contact met je personeel, aanwezigheid op de werf of in je zaak, of gewoonweg meer tijd voor je gezin of hobby's. 

Jouw persoonlijke administratieve rechterhand ondersteunt jou operationeel zodat je zorgeloos jouw onderneming verder kan uitbouwen. 

Als volwaardige en betrouwbare business partner brengen wij kennis en ervaring binnen op vlak van administratie. Dit kan op locatie of vanuit ons eigen kantoor vanaf 4 uur per week.

Wij werken geheel op jouw maat. Hierbij een niet-limitatieve lijst van mogelijke taken:

  • order-to-cash: opmaak offerten, orderregistratie, levering, verkoopfactuur, nacalculatie, verwerken binnenkomende betalingen, opvolging openstaande debiteuren, ...
  • procure-to-pay: bestellingen, voorraadbeheer, factuurcontrole en -registratie, opmaak uitgaande betaling,...
  • payroll: loonadministratie, opmaak documenten, dimona, uurroosters, checkin@work, tijdsregistratie, communicatie met sociaal secretariaat, ...
  • autocontrole-en kwaliteitssystemen opzetten en onderhouden: FAVV, garanties, ISO-certifiering, Grondbank, Tracemat, Fyto, ...
  • periodieke KPI rapporteringen
  • sectorspecifieke administratie: vb. transportdocumenten, vergunningen, prodcom, professionele diesel, wagenparkbeheer, subsidies, …
  • administratie op maat
  • ...

Buro DM geeft geen fiscaal of juridisch advies. Hiervoor werken wij samen met jouw extern boekhoudkantoor of wij stellen je voor aan een geregistreerd boekhouder/fiscalist/jurist binnen ons netwerk. 

 

administratie uit handen geven - outsourcing administratie